Vårsäsongen kan sammanfattas med olika meningar men vi är överens om att vi inte fick den start vi ville. Ett helt nytt lag skall spelas ihop och med det sagt var vi väldigt trubbiga de första 4 matcherna som blev idel förluster. Vinner första derbyt mot Vellinge vilket skapar en positivare mentalitet både på plan och i omklädningsrummet. Vi har absolut inte varit sämre än lagen vi har mött utan mer om egna misstag som blivit kostsamma. Vi avslutar våren med 3 segrar och 1 lika och harmonin i laget har blivit så mycket bättre och att vi börjar tro på vår kapacitet och är ett väldigt härligt GO i laget.
Hösten drar igång första veckan i Augusti med Hemma match mot Pelister den 8:e Augusti och hoppas så många som möjligt kommer och stöttar oss.
Ha en underbar sommar så ses vi på IP i Augusti.
//Ledarna Seniorerna