Glad sommar från kansliet!
Sommaren är här och vi vill passa på att tacka alla våra medlemmar för ännu en fin termin tillsammans. Tack för ert engagemang, er gemenskap och alla fina stunder vi får dela med er.
Nu väntar förhoppningsvis en sommar fylld av sol, vila, glädje och massor av härliga minnen.
Vi vill också skicka ett extra stort lycka till till alla våra lag som ska iväg på cuper under sommaren!
Ha roligt, kämpa för varandra, skapa fina minnen och njut av upplevelsen. Vi hejar på er och ser fram emot att följa era äventyr!
Kansliet håller sommarstängt under vecka 27–30.
Under denna period kan svarstiderna vara längre än vanligt. Vi är tillbaka igen vecka 31.
Ha en riktigt fin sommar, så ses vi igen efter ledigheten!
Varma sommarhälsningar från oss på kansliet
Jimmie, Niklas, Carro, Jörgen och Izze.